נווה מעדכן על הכיבוש
[link hidden — subscribe to view]?mode=gi_t שלום לכולם,
פתחתי את הקבוצה השבוע לאחר הרבה שיחות עם חלקכם.
בשיחות, מעבר לויכוח הפוליטי שהיה ביננו פעמים רבות אמרו לי שהדברים לא באמת קורים והסיפורים שאני מספר הם המצאות. לכן, החלטתי לשלוח חומר מידי פעם לכמה חברים על מנת שנדע מה קורה במציאות.
אפשר להתווכח על הרבה דברים. אפשר לטעון שרצוי להישאר בשטחים, אפשר להגיד שיש לזה תועלת ביטחונית, אבל כדאי להכיר את העובדות.
כשאני מדבר עם אנשים הם אומרים לי שהאירועים לא קורים, או שהם קורים על ידי מיעוט. אבל אני חושב שזו מדיניות.
אם יש אנשים שתומכים באירועי אלימות כאלו, מוזמנים לצאת מפה, הקבוצה לא בשבילכם.
אתם רגילים להגיד שערוץ 12 ואתרי האינטרנט שלו הם שמאלניים ואני רוצה להגיד לכם שאתם לא מבינים עד כמה הם גם חלק מהשיטה, והם מזמן חדלו לדווח על כל אירוע אלימות או כי הם הפכו לשגרה, או פשוט כי גם להם פחות מפריע שערבי נפגע או נהרג.
תודה שהצטרפתם לקבוצה. אם מצאתם פרטים לא מדוייקים או שיש לכם שאלה אלי מוזמנים לשלוח הודעה. מוזמנים להפיץ