ביו-בגליל - מפגשים
*המפגש הקרוב* - מפגש נטוורק והכרות של קהילת הביו בגליל!
יום ה׳, 17.7.25, בשעה 18:30 בקליקה משגב (תרדיון)
נשמח לראותכם!
מורן גנדלמן, נעמה קנפו, מורן ברוק ואבירן שחם
*קהילת ביו-בגליל* - נוסדה במטרה לחזק את תחום הביו-תעשייה ויזמות בגליל.
מטרת הקהילה היא ליצור מקום להכרות, חיבור, התייעצות, סיוע הדדי ויצירת שיתופי פעולה.
קבוצה זו מיועדת לעדכונים ותיאומים לקראת מפגשים של הקהילה.
בקהילה מספר קבוצות נוספות:
- מרחב ציבורי לדיונים (שיח פתוח)
- מידע על משרות והזדמנויות באזור הגליל
- קבוצה (מאוד) שקטה של הודעות כלליות פה