הגל השקט 22 - יציאות בלבד🇮🇱🛡️
*הקבוצה היא לא קבוצה רשמית של פיקוד העורף!*
*בעקבות מלחמת שאגת הארי, ולאור פניות שהתקבלו מציבור האזרחים, הקמנו קבוצה ייעודית שתספק דיווחים ממוקדים על שיגורי טילים/כטב"מים בלבד, בלי הודעות אחרות.*
*הקבוצה תתמקד בהתרעות על כל הארץ, ובייחוד בהקשרים של איומים ושיגורים שיצאו מאיראן, תימן וחיזבאללה.*
*תגדירו צלצול שונה על הקבוצה הזו ולא על השתק - ותקבלו התראה מראש.*
*נותן פה מס' קישורים לקבוצות ריקות נוספות, כל השאר מלאים - אין הבדל בקבוצות - הבוט שולח בכולם באותו זמן - ניתן להיכנס גם לערוץ טלגרם וקבוצה וגם לערוץ ווצאפ.*
[link hidden — subscribe to view]
[link hidden — subscribe to view]
[link hidden — subscribe to view]
[link hidden — subscribe to view]
[link hidden — subscribe to view]
למען היעילות ולמניעת עיכובים בהתרעות, *בבקשה להימנע משליחת הודעות לבוט.*
*שתפו.*