חפשו באינדקס קבוצות הוואטסאפ של WhatsAd כדי למצוא את הטובות ביותר.
תוצאה אחת באינדקס הקבוצות של WhatsAd
בוקר טוב, ההסעה תצא בע״ה מהחניה הגדולה שברחוב הגפן (צמוד לפארק ירושלים) כדי שתהיה אפשרות למי שצריכה להחנות שם את הרכב. ההסעה תצא בשעה 17:45. נשמח ממש שכל מי שבקבוצה ומגיעה בהסעה תוודא שהיא רשומה בקובץ דוקס המצורף ושהיא שילמה בפייבוקס. קישור לדוקס- https://docs.google.com/forms/d/1dj_5Gb92_eTle4W7YITAriyrIsXvLrLpH-1vSDSc7f8/edit?hl=he קישור לפייבןקס- https://link.payboxapp.com/DPL7ggZUaLGNuTxn9
קישור הזמנה מאומת, פרטי חברים ואפשרויות פרסום ב-WhatsAd.
ברוכים הבאים לגלילאקסי כיף שאתם כאן!! אתם שותפים חשובים למהפכת התחבורה הגלילית🌟 המטרה שלנו פשוטה: לחבר בין אנשים, לחזק את התרבות החברית של הטרמפים, ולהוסיף לה עוד אפשרויות חכמות, זמינות ומהנות 🚗✨ כדי לשמור על סדר ונוחות לכולנו, זה אופן השימוש בקבוצה: 🟢 מחפש/ת טרמפ – פותחים הודעה עם 🟢 🔵 מציע/ה טרמפ – פותחים הודעה עם 🔵 💸 אם מדובר בנסיעה בתשלום / השתתפות בדלק – הוסיפו 💸 ליד 🟢 או 🔵 אנחנו מעודדים במיוחד: 🚙 נסיעות קצרות ומקומיות 🌄 חיבורים בתוך הגליל, העמק וההר 🤝 רוח טובה, הוגנות וקהילתיות הקבוצה הזו לא באה להחליף את תרבות הטרמפים אלא להעצים אותה, לשכלל אותה, ולהפוך את הדרך עצמה לחוויה 🌱 שמחים שאתם חלק 💚 שלכם, צוות "גלילאקסי" 🚖🌾