טיפול באמנות קבוצתי
נעים מאוד :)
שמי אבישג זנזורי, מטפלת באמנות m.a ומדריכת הורים.
שמחה לספר שאני פותחת טיפול באמנות קבוצתי ביישוב רותם.
הקבוצות הן קטנות (עד 6 בקבוצה)
ויעסקו בתכנים רגשיים שמעסיקים את הילדים,
ויספקו מרחב בטוח להתמודדות עם המצב ובכלל.
הילדים מגיעים אחת לשבוע בשעה קבועה,
בנוסף- ערב אחת לשבועיים אני עולה להדרכת הורים בזום לשאלות ותשובות במחיר מוזל!
המפגשים יתקיימו ברותם מול ממ״ד ,
מרחק הליכה קצר.
הגיל המינימלי הוא 6, והמקסימלי הוא 18.
כרגע הקבוצות הן:
יום ב 15:00-16:00
יום ב 16:15-17:15
בהמשך אעדכן פרטים נוספים, שיבוץ וכולי.
מוזמנים לפנות לכל שאלה ❤️